Fortrydelsesret og reklamation

JEG HAR FORTRUDT MIT KØB. HVAD GØR JEG?

Det er selvfølgelig hvad der kan ske. Vi håber du har lyst til at købe et spil fra os en anden gang.

Fra det tidspunkt du modtager din vare(r), har du 14 dages fortrydelsesret. Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.

Har du fortrudt dit køb skal du blot give os meddelelse om dette. Meddelelsen skal gives på mail info@snakspil.dk.

Vær opmærksom på, at varen ikke må være taget i brug, hvis den skal returneres, da dette formindsker værdien af varen. Hvis plastikken om spillet er blevet brudt, tages det ikke tilbage.

JEG VIL GERNE BYTTE MIT SPIL TIL ET ANDET SPIL

Vi bytter gerne uden brok.

Når du køber spil på snakspil.dk har 365 dages landsdækkende bytteservice fra det tidspunkt, hvor du har modtaget din ordre. Har du fortrudt dit køb, ønsker du at bytte dit spil til et andet eller har du mod forventning fået en beskadiget varer, så returnerer vi meget gerne spillet uden noget brok.

Ønsker du at bytte et spil, skal du blot give os meddelelse om dette. Meddelelsen skal gives på mail info@snakspil.dk.

Vær opmærksom på, at varen ikke må være taget i brug, hvis den skal byttes, da dette formindsker værdien af varen. Pas altid ekstra godt på den originale emballage. Hvis plastikken om spillet er brudt, tages det ikke tilbage. 

JEG VIL GERNE HAVE PENGENE TILBAGE

Vi giver pengene tilbage, hvis ikke du er tilfreds.

Når du køber spil på snakspil.dk har 365 dages landsdækkende bytteservice fra det tidspunkt, hvor du har modtaget din ordre. Har du fortrudt dit køb, og ønsker du at få pengene tilbage, så returnerer vi meget gerne spillet uden noget brok. 

Ønsker du at få pengene tilbage, skal du blot give os meddelelse om dette. Meddelelsen skal gives på mail info@snakspil.dk.

Vær opmærksom på, at varen ikke må være taget i brug, hvis du skal have penge tilbage, da dette formindsker værdien af varen. Pas altid ekstra godt på den originale emballage. Hvis plastikken om spillet er brudt, tages det ikke tilbage. 

MINE SPIL ER BLEVET BESKADIGET

Godt du siger det! Det skal vi have gjort noget ved.

Når du handler på snakspil.dk har du selvfølgelig også 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kontakt os på mail info@snakspil.dk eller kontakt os på telefon +45 29711387

Ved reklamation sendes varen retur til adressen: Rosmus Bygade 1a, 8444 Balle.

Er reklamationen berettiget, dækker vi naturligvis fragtomkostninger.

DER MANGLER NOGLE KORT I SPILÆSKE

Øv! Det var ærgerligt. Det vil vi meget gerne rette op på.

Når du handler på snakspil.dk har du selvfølgelig også 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kontakt os på mail info@snakspil.dk eller kontakt os på telefon +45 29711387

Ved reklamation sendes varen retur til adressen: Rosmus Bygade 1a, 8444 Balle.

Er reklamationen berettiget, dækker vi naturligvis fragtomkostninger. 

Levering og forsendelse

MINE SPIL ER IKKE BLEVET LEVERET ENDNU

Hm.. Det skal vi få kigget på, så du kan komme i gang med at spille!

Når din vare er afsendt fra vores lager, vil du modtage et forsendelsesnummer, hvor du kan følge din vare helt frem til det aftalte leveringssted. Er dine spil ikke blevet leveret indenfor den forventet leveringstid, så kontakt os på mail info@snakspil.dk.

Den normale leveringstid på vores spil er på 1-3 hverdage og bliver sendt fra vores lager i Holsterbro. Vi leverer via GLS og DATO til nærmeste pakkeshop og privatomdeling. Skulle der opstå nogle forsinkelser, vil du blive kontaktet af en medarbejder fra SNAK.

MIT TRACKING NUMMER VIRKER IKKE

Det er bare ikke sjovt, når teknikken driller. Lad os hjælpe dig!

Når dine spil er afsendt fra vores lager, vil du modtage et forsendelsesnummer i ordebekræftelsen, hvor du kan følge din ordre helt frem til det aftalte leveringssted.

Skulle det ske, at forsendelsesnummeret ikke virker, så kontakt os på mail info@snakspil.dk, så vil vi se om vi kan løse det hurtigst muligt.

Alternativt henviser vi til GLS og DAO.

JEG HAR SKREVET FORKERT ADRESSE

Ups.. Det må vi få løst i en fart.

Ved ordreforsendelse: Går det op for dig, at du under din ordre på snakspil.dk har angivet forkert leveringsadresse, så skriv hurtigst muligt til os på mail info@snakspil.dk med den korrekte adresse, så vil vi gøre det bedste vi kan for at levere spillene til den korrekte adresse.

Ved returforsendelse: Hvis du ved en fejl har skrevet forkert adresse, som er skyld i at pakken kommer retur til os, forpligter du dig til at betale forsendelsesgebyr for en eventuel genforsendelse.

Mangler du svar på nogle spørgsmål?

Vi vil meget gerne høre fra dig! Du kan altid skrive til os på info@snakspil.dk.

Vi gør vores bedste for at give dig svar på mail indenfor 1-2 hverdage.